Vypadat co nejlépe, pěstovat si image a styl, pečovat o svoji pokožku, zkrátka vytvářet svůj obraz ve společnosti, není dnes pouze ženskou výsadou. Překonané jsou mýty, že muž má být „prostě chlap“, proto mu k péči o svůj zevnějšek stačí voda a mýdlo k umytí, „after shave“ prostředky po holení a deodorant, aby „voněl jako muž“.
I muži dnes používají celou škálu kosmetických prostředků zahrnující čisticí, peelingovou, hydratační nebo anti-aging péči o pokožku. Stále častěji se odevzdávají se svými specifickými problémy do rukou specialistů na klinikách korektivní a estetické medicíny. I ONI chodí dennodenně se svojí kůží na trh, nejvíc ji ale odhalují tací, kteří se pohybují v mediálním světě: herci, zpěváci, moderátoři, modelové, sportovci a jinak veřejně známé osobnosti.
S mladým hercem a modelem, Vojtěchem Babištou, jsme si proto na téma mužské krásy popovídali v čase, kdy dotočil video spot ke kampani kosmetické značky NEOSTRATA® SDÍLÍME KRÁSU - ON+ONA
Vojto, dnes jste mediálně známý mladý muž. Vaše tvář se zdá bezproblémová, až dokonalá. Bylo to tak vždy a jak se o pleť nyní staráte?
V. B.: Děkuji za slova chvály. Vážím si jich, protože co se týče pleti, vždycky tomu tak nebylo. Měl jsem kdysi velké problémy s pletí. Nebylo to přímo „pubertální“ akné, ale měl jsem potíže se zarůstáváním vousů, převážně v oblasti krku a tváří, což mi hodně vadilo. Začal jsem se o to zajímat již v době, kdy jsem intenzivně sportoval (pozn. redakce: Vojtěch hrál squash za reprezentaci a byl i nejmladším a nejlepším českým reprezentantem na MS juniorů do 19 let). Takže jsem se snažil upravit stravu, protože jedna věc je, co se vám odehrává ve střevech a žaludku - a s tím mám sám problémy, plus, jak se holíte, jak starou máte žiletku, nebo jestli máte ručník starý jeden dva týdny. Vše jsem si hlídal, ale stále tomu něco chybělo. Maminka je naštěstí kosmetička, takže mě vždy nějak „zachránila“ s její procedurou. Chtěl jsem ale dlouhodobé řešení, jak problém vyřeším a zastavím. Hledal jsem ideální produkt. Díky mému kamarádovi Silvestrovi, který mi dal před 4 roky kontakt na dermatoložku, jsem začal chodit k ní a pracovat na tom, abych vypadal dobře a bez známky zmíněných problémů. Paní doktorka mi začala dávat testery kosmetiky od firmy NEOSTRATA®, například Ultra Smoothing Lotion v několika verzích. Po pár týdnech se efekt okamžitě dostavil.
Jak se díváte na „mužské“ dermatologické procedury a zákroky na klinikách estetické medicíny? Máte s nimi tedy dobrou osobní zkušenost?
V. B.: Nemám s tím žádný problém. Sám chodím na dermatologické procedury. Není to tak, že bych chodil každý měsíc pravidelně na ošetření, ale maximálně 3x do roka se svěřím do rukou specialistovi. Konkrétně chodím na chemický peeling k paní doktorce Páralové do pražské estetické kliniky Dermastar. Tohle všechno, co popisuji, jsou základy pro zdravou, čistou a bezproblémovou pleť. Přesně tak mi to paní doktorka popsala. Přirovnal bych to trošku k péči o zuby. Stejně tak samozřejmě by se mělo pečovat o pleť. Co se týká invazivnějších zákroků, ty jsem zatím nepotřeboval, maximálně řešení odstranění znamének a různých kožních výrůstků, ale žádné plastiky apod. Myslím si, že tohle není v mém věku potřeba. Mám na sobě rád přirozenost.
Stal jste se tváří kampaně kosmetické značky NEOSTRATA® SDÍLÍME KRÁSU - ON+ONA. Měl jste někdy podobné touhy vyzkoušet si přípravky své přítelkyně jako mladík, kterého v klipu hrajete?
V. B.: Jsem velice rád, že jsem se mohl stát tváří Neostraty! Spolupráce vlastně přišla zcela náhodně. S majitelem jsme si sedli a povyprávěl jsem mu celý příběh, který jsem přiblížil i Vám (smích). Nikdy jsem podobnou zkušenost - být tváří kosmetické značky neměl, a proto si toho vážím. Navíc, určitě bych na spolupráci nepřistoupil, kdybych nevyzkoušel na vlastní kůži, jak mi produkty NEOSTRATA ® pomáhají. Rád bych touto kampaní poradil a pomohl lidem (mužům i ženám), jak správně nakládat s pletí. Pravdou také je, že NEOSTRATU používám téměř čtyři roky a vlastně ani nic jiného nepoužívám. V klipu mi ONA (představitelka mé dívky)nejprve nedovolí její „tajnou kosmetickou zbraň“ použít, ale vzápětí svolí se „sdílením“.
Já jsem naopak v reálném světě ukázal a doporučil své přítelkyni produkt Ultra Smoothing Lotion a byla s ním velmi spokojená, protože efekt pocítila okamžitě. Moje přítelkyně má stejně krásnou pleť, tak či tak. I MY SPOLU TEDY DÍKY KOSMETICE NEOSTRATA® SDÍLÍME KRÁSU! (smích)
Zmínil jste tělové mléko NEOSTRATA® Ultra Smoothing Lotion, které používáte po holení. Můžete nám popsat, jaký přínos pro Vaši pleť má? Používáte i další přípravky této kvalitní dermokosmetiky?
V. B.: Používám Ultra Smoothing Lotion okamžitě po holení. Pár sekund to není nic příjemného, ale efekt se dostaví okamžitě. A hlavně ošetřuje! Ta chvilička nepříjemného „štípání” poukazuje na problém pleti. Po delším používání pocit zmizí. Aplikuji ho i během dne nebo před spaním. Produkt pomáhá i na akné a na další problémy s pletí, nejen po holení. Možná jsem se ze začátku lekl (cca po týdnu), když jsem se začal lehce loupat na tváři, ale dermatoložka mě uklidnila. Řekla mi, že zpočátku se to může stát a je to normální efekt. Krém odstraňuje „špatnou pleť“ - odumřelé buňky a nahrazuje je novými. Z vlastní zkušenosti doporučuji dva tři dny péči Ultra Smoothing Lotion vynechat. Po následné aplikaci již k olupování nedochází. Krém mi přináší benefity i v době, kdy natáčím nebo fotím. To trávím dlouhé hodiny v maskérně. Zjistil jsem, že na Ultra Smoothing Lotion není problém nanést okamžitě make-up. Takže, takový tip pro holky! Z portfolia NEOSTRATY dále například používám NEOSTRATA® Facial Cleanser a také NEOSTRATA® Bionic Face Cream.
Vojto, s čistou tváří a dohladka oholen, na co se chystáte v nejbližší době? Kde Vás můžeme vidět?
V. B.: V nejbližší době mě můžete vidět na České televizi Déčko v seriálu Kriminálka 5.C, kde mám zápornou roli. Dále budu natáčet film „Casting na lásku” v režii Evy Toulové. Natáčet se bude během podzimu a film by měl být uvedený příští rok. A také nové reklamy, fotky a kampaně pro pánské obleky Bandi, kde jsem hereckou tváří po boku Martina Stránského a Petra Štěpánka. Pak mám před sebou přípravu na seriál, který se točí až příští rok, a ještě dvě velké věci do konce roku, o kterých ale ještě nemůžu mluvit. Připravuji fashion boty s designérkou Monikou Říhovou a s Petrou Györgyovou zase zajímavý fashion kousek, který v Česku není v oděvním průmyslu moc vidět. Je spousta projektů, které připravuji, ne na všechny si teď vzpomenu, ale aktuální dění dávám průběžně na své sociální sítě. Podívat se můžete na můj Instagram(https://www.instagram.com/vojtechbabistaofficial/?hl=cs)
O produktech v kampani:
Oba produkty NEOSTRATA® (Neostrata® Ultra Smoothing Lotion a Neostrata® Facial Cleanser) se objevily i ve video spotu kampaně SDÍLÍME KRÁSU – ON+ONA, který má upozornit na vhodnost přípravků k péči o pokožku muže i ženy. Firma Tarsio Medical s.r.o., výhradní distributor kosmetiky NEOSTRATA® v ČR a SK, připravila na podzimní trh limitovanou edici ON+ONA. Sada obsahuje vždy dvě balení přípravku značky NEOSTRATA®.
K dostání od 16. září 2019 v oficiálním e-shopu www.neostrata.cz a www.neostrata.sk , od října ve vybraných e-shop lékárnách www.benu.cz, www.drmax.cz, www.pilulka.cz
Video kampaně zde: https://youtu.be/qFPXtJypWDU
Fotografie z archivu Vojtěcha Babišty (foto 1: autor Mia Křížková, foto 2: autor Kyllar & Svatoš)